Građanski centar Srbije, u okviru svojih projektnih aktivnosti, organizovao je drugi modul interaktivne radionice za mlade koji jesu ili bi želeli sa postanu preduzetnici. Cilj radionice bio je osnaživanje mladih kako bi aktivno pratili trendove u digitalnom biznisu, učestvovali u procesu zapošljavanja, ali i sami naučili kako digitalne platforme da iskoriste za pokretanje i promociju svojih preduzetničkih ideja.
Fokus Drugog modula interaktivne radionice bio je na optimizaciji podataka, targetiranju ciljne grupe i važnosti biznis plana u digitalnom preduzetništvu. Takođe, ovaj modul bio je posvećen podizanju svesti o mogućnostima mladih da u Srbiji započnu sopstveni biznis i tako obezbede sebi uspešno poslovanje. Sa tim u vezi predavači su održali i prezentaciju o preduzetništvu.
Zajedno sa učesnicima konstatovano je da neophodnost ka svestranosti i optimističan pogled na putu građenja karijere neophodni su za lični razvoj svakog mladog pojedinca.
Iako se može reći da mladima fali iskustvo u pokretanju bilo kakvog bitnisa, upravo to što nemaju iskustva, nemaju ni potencijalne barijere, te tako mladi imaju većih šansi u preduzetništvu upravo zato što su njihove ideje sveže i inovativne. Potrebno je hrabro ulaziti u različite poslovne prilike. Čak i kada te poslovne prilike nisu inicijalno usklađene s njihovim formalnim obrazovanjem, upravo je to prilika za sticanje novih interesovanja, kontakata i potencijal za širenje mreže uspeha u karijeri.
Mladi treba da iznesu svoje ideje, a do finansijskih sredstava se može doći od potencijalnih projekata koji podržavaju ovaj vid pomoći mladima. Kroz ovu obuku iz preduzetništva sa učesnicima se diskutovalo o obavezama poslovanja, kredita i drugih povoljnih aranžmana, eventualnih subvencija i olakšica, poreza i doprinosa.
Nakon ovog modula, održan je i treći modul na kome su bili prezentovani finalni biznis planovi. Radionice su održane po kombinovanom principu, deo radionica je održan onlajn, a deo je bio uživo interaktivnog tipa.