AKTIVNOSTI

  • Aktivnosti mladih na polju preduzetništva, biznis ideja i motivacije.

Mladi uključeni kroz naše aktivnosti, bilo da su volonteri, korisnici ili polaznici naših programa, imaju priliku da kroz naše aktivnosti učestuju u promociji mladih preduzetnika. Učešćem u ovakvom tipu aktivnosti mladi unapređuju svoje veštine javnog nastupa i rade na tremi koju svi često osetimo prilikom javnog obraćanja, razvijaju komunikacijske i digitalne veštine, a takođe stiču sveobuhvatan pogled na preduzetništvo.

Naše aktivnosti ogledaju se u kreiranju biznis planova kao sadržaja za društvene mreže i uopšte upravljanje društvenim mrežama u svrhu promocije biznisa. Pored ovih aktivnosti, naši korisnici samostalno vode svoje biznise.

Kroz ovakvu uključenost, učesnici uče kako da koriste digitalne alate za obradu i kreiranje onlajn sadržaja, kao što su Canva, WordPress, programi za obradu video i audio snimaka i slično, ali takođe i stiču veštine pisanja za veb i društvene mreže, uče kako da pišu blog, kako da komuniciraju u onlajn prostoru, sprovode intervjue itd., što za njih predstavlja odličan prostor za vežbu, ali i pomoć u odabiru budućeg zanimanja.

Osim toga, kad god postoji prilika za to, učesnici su ti koji komuniciraju sa između sebe i zajedno sa omladinskim radnicima ili samostalno, govore u različitim okruženjima o aktivnostima u čijem sprovođenju učestvuju. Najčešće su to društvene mreže, a u skorije vreme to uključuje i promotivne aktivnosti na vebinarima.

Učešće u promotivnim aktivnostima podrazumeva učešće i u onlajn kampanja koje sprovodi Građanski centar Srbije. U pitanju su kampanje koje promovišu omladinske politike usmerene ka većoj integraciji mladih u društvene tokove, preduzetništvo, ali i kampanje koje za cilj imaju podizanje svesti o radu dece i mladih u borbi protiv diskriminacije.